Dyrektor ds. produktów Eunice Kim oraz Dyrektor ds. technologii Elizabeth Stone ujawniły nową wersję serwisu Netflix na telewizory — jest prostsza, łatwiejsza w obsłudze i bardziej intuicyjna, dzięki czemu użytkownikom łatwiej będzie znaleźć coś ciekawego do obejrzenia.
Eunice Kim:
"Nowy interfejs telewizyjny Netflix nadal przypomina ten, który znacie i kochacie — to po prostu jego ulepszona wersja."
Poruszono również temat wielu innowacji technologicznych, które przez lata wprowadzał Netflix — od doskonałej sieci dostarczania treści Open Connect po najlepszy w swojej klasie system rekomendacji.
Elizabeth Stone dodaje:
"Jednym z powodów, dla których dołączyłam do Netflix i tu zostałam, jest to, że ta firma ma niezwykłą zdolność łączenia fantastycznej technologii z fantastyczną rozrywką. To nasza supermoc. Oczywiście wszystko zaczyna się od świetnych seriali i filmów, które widzowie kochają. Kiedy jednak zastanowić się nad obszarami, w których Netflix ma przewagę nad konkurencją — czyli naszym zasięgiem, rekomendacjami i liczbą fanów — to staje się jasne, że zawdzięczamy to technologii."
W najbliższych tygodniach i miesiącach użytkownicy z całego świata poznają nową wersję serwisu na telewizory. Kim wyjaśnia:
"Gdy zaczęliśmy pracę nad tym projektem, przyświecała nam chęć stworzenia interfejsu lepiej dopasowanego do naszej szerokiej oferty, bardziej intuicyjnego i trafniej reagującego na potrzeby widzów, a także potrafiącego podkreślić największe zalety serwisu Netflix."
Stone podsumowuje:
"Najbardziej w nowej wersji serwisu na telewizory podoba mi się to, że ułatwia nam dalszą ewolucję i wprowadzanie innowacji. Dzięki temu Netflix pozostanie znajomy, ale będzie stawał się coraz lepszy. W ten sposób cały czas będziemy budować relacje z widzami, oferując im więcej filmów, seriali i gier, które pokochają”.
źródło: Netflix