O jedną historię od siebie | Nowa kampania reklamowa Netflixa 10 wrz 2020

Mateusz

Netflix rozpoczął dzisiaj nową kampanię reklamową, której hasłem przewodnim jest O jedną historię od siebie. Ma ona na celu ukazanie produkcji filmowych i serialowych, która podczas oglądania wzbudzają w widzach emocje. Kampania startuje jednocześnie w 27 krajach na całym świecie.

Eric Pallotta z Netflixa:

Gdy po raz pierwszy obejrzałem „Stranger Things”, powróciłem myślami do czasów dzieciństwa, kiedy to rozbijałem się rowerem po okolicy z najlepszymi kumplami i grałem w piwnicy w gry wideo. Seans „Irlandczyka” skłonił nas z bratem do przypomnienia sobie wszystkich ulubionych filmów gangsterskich. A Eric, jeden z bohaterów serialu „Sex Education”, wzruszył mnie do łez odwagą, by żyć w zgodzie z samym sobą. Mógłbym tak wymieniać jeszcze długo, bo historie mają naprawdę ogromną moc. Oglądane filmy i seriale rozbudzają w nas bardzo różne emocje, pozwalają spojrzeć na świat z zupełnie nowej perspektywy, a nawet zbliżają nas do siebie.

Więcej o samej kampanii przeczytacie w tym miejscu, a w Netflix znajdziecie zbiór wyselekcjonowanych playlist takich jak: Jesteśmy o jedną historię od emocji, które chwytają za serce czy Jesteśmy o jedną historię od beztroskiej przyjemności.

Każda historia jest podróżą. A im więcej oglądasz, tym wyraźniej dostrzegasz, że jesteśmy tylko o jedną historię od siebie.

O jedną historię od siebie | Netflix

źródło: strona prasowa Netflixa

Zobacz także

pokaż więcej