Zarejestruj się za darmo, by tworzyć kolekcje i otrzymywać powiadomienia o najnowszych aktualizacjach! ZAREJESTRUJ SIĘ

Viaplay Group rozszerza partnerstwo dystrybucyjne z Play 27 maj 2023

Mateusz Szczepański

Play_bo2x_tv

Viaplay Group rozszerzyło długoterminową współpracę dystrybucyjną z Play, wiodącym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Play po niedawnym przejęciu UPC Polska, jest liderem lokalnego rynku usług telekomunikacyjnych. W ramach umowy, dostęp do serwisu streamingowego Viaplay będzie częścią pakietów usług telewizyjnych znajdujących się w ofercie Play. Współpraca to kolejny krok, wzmacniający silną pozycję Viaplay w Polsce. To także istotny czynnik wpływający na dalszy rozwój polskiego rynku streamingu.

Viaplay Group rozpoczęła współpracę zarówno z Play, jak i UPC Polska już w 2021 roku, w czasie, gdy platforma Viaplay została uruchomiona w Polsce. Połączenie Play i UPC Polska w kwietniu 2022 stanowiło impuls do zawarcia kompleksowego partnerstwa. W jego rezultacie atrakcyjne treści znajdujące się w ofercie Viaplay, będą bezpośrednio dostępne dla jeszcze większej liczby odbiorców w całej Polsce. Dostęp do Viaplay w ramach usług telewizyjnych Play obejmuje zarówno klientów wariantu ‘Telewizja Nowej Generacji’, łączącego ofertę telewizji z serwisami streamingowymi, jak i usługi ‘Telewizja Max’.

Alexander Bastin, Viaplay Group Chief Commercial Officer, Continental Europe and Baltics:

"Zawarcie nowej umowy z Play to bardzo pozytywna wiadomość zarówno dla obu firm, jak i dla naszych widzów. Pokazuje siłę oraz atrakcyjność oferty Viaplay w Polsce. Naszym celem jest dostarczanie najwyższej jakości rozrywki polskim odbiorcom, a zawarta umowa jeszcze bardziej ułatwi nowym i obecnym klientom korzystanie z treści, zarówno sportowych, jak i filmowo-serialowych, dostępnych na platformie Viaplay."

Mikkel Noesgaard, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Play, Członek Zarządu:

"Naszym priorytetem jako Play jest zapewnianie klientom wolności wyboru i dostępu do najlepszej jakości internetu, cyfrowej rozrywki i usług mobilnych w najkorzystniejszych ofertach. Nasza ‘Telewizja Nowej Generacji’ to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które umożliwia klientom stworzenie własnego pakietu i dostęp do treści najwyższej jakości. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Viaplay klienci Play mogą doświadczać najlepszej rozrywki, obejmującej zarówno sport, jak i filmy i seriale, w domu i poza domem."

Serwis streamingowy Viaplay jest dostępny w Polsce od sierpnia 2021 roku i do końca 2022 roku pozyskał 1,2 mln subskrybentów. Treści oferowane polskim widzom obejmują transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, takich jak wyścigi F1, mecze piłkarskie angielskiej Premier League, niemieckiej Bundesligi, Ligi Europy i Ligi Konferencji UEFA, gale KSW, rozgrywki ligi hokejowej NHL, a także lokalne seriale i filmy Viaplay oraz popularne produkcje z krajów nordyckich i treści międzynarodowe. W czerwcu premierę będzie miał serial dokumentalny Materla. Lionheart, pierwsza w 2023 roku polska produkcja lokalna Viaplay.


źródło: informacja prasowa