Netflix pokazał zwiastuny swoich trzech świątecznych produkcji, które zadebiutują w połowie listopada. Mowa o filmie Zamiana z księżniczką 3, programie Dmuchacze szkła: Święta oraz serialu W rytmie świąt. Zapraszamy do oglądania!
Pojawiła się pierwsza zapowiedź trzeciej odsłony filmu Zamiana z księżniczką (ang. The Princess Switch 3: Romancing The Star), który pojawi się na Netflix już 18 listopada. Reżyserem produkcji jest Mike Rohl, a w obsadzie znaleźli się m.in. Vanessa Hudgens, Sam Palladio, Nick Sagar, Will Kemp oraz Remy Hii. Polski zwiastun znajdziecie jak zwykle na platformie.
Kiedy ginie bezcenny przedmiot, królowa Margaret i księżniczka Stacy korzystają z pomocy sobowtórki Margaret, przebojowej Fiony, którą wspiera atrakcyjny, tajemniczy mężczyzna z jej przeszłości… Świąteczny romans rozkwita na nowo z całą mocą, a przy okazji dochodzi do pewnej nieoczekiwanej zamiany.

Po pierwszych fotkach zapowiadający świąteczną edycję programu Dmuchacze szkła, Netflix pokazał zapowiedź, która w polskiej wersji czeka na Was na platformie. Gospodarzem show jest Bobby Berk, a prace zawodników ocenia Katherine Gray. Premiera całości została zaplanowana na 19 listopada.
Dmuchacze szkła podkręcają atmosferę w spektakularnym świątecznym programie. To sezon na odkupienie dawnych grzeszków. Piątka ulubieńców widzów powraca do huty szkła, aby wziąć udział w świątecznych wyzwaniach i zdobyć tytuł świątecznego mistrza dmuchaczy. Zwycięzca otrzyma jak zwykle 10 000 dolarów, ale tym razem — w duchu Świąt Bożego Narodzenia — wskaże też organizację charytatywną, na której konto trafi drugie tyle gotówki.

Na 17 listopada zaplanowano premierę francuskiej świątecznej komedii W rytmie świąt (ang. Christmas Flow). Na około miesiąc przed debiutem Netflix pokazał pierwszy zwiastun, który w polskiej wersji językowej znajdziecie w tym miejscu. Twórcami serialu są Victor Rodenbach, Henri Debeurme oraz Marianne Levy.
Nieprawdopodobny romans świąteczny rozkwita pomiędzy słynnym raperem i nieustępliwą dziennikarką. Czy pomimo licznych różnic, uda im się ocalić łączące ich uczucie?
źródło plakatu: Twitter